כפר סבא מתנדבת

מבזקים:

עמותת אח בוגר אחות בוגרת

עמותת אח בוגר אחות בוגרת (Big Brothers Big Sisters) פועלת כבר למעלה מ -100 שנה בכל העולם. עד היום, עשרות אלפי ילדים מצאו אחים בוגרים, שעזרו להם לשנות את חייהם. למרות שעיקרון הפעולה של העמותה דומה בכל מקום, אין שני קשרים זהים. המתנדב/ת והאח/ות הצעיר/ה ייצרו את האופי המיוחד של הקשר ביניהם תוך כדי תנועה.
העמותה מקשרת בין המתנדב לבין ילד או ילדה שזקוקים לליווי ולתמיכה שלו – זה יכול להיות משחק משותף, שיחה או בילוי. לאורך זמן, נוכחות המתנדבים והקשר שיתפתח עם הילדים ייצרו שינוי אמיתי בתחושת הערך העצמי של הילדים, בחייהם וגם בחיי המתנדב/ת. מדובר בחוויה משמעותית ובלתי נשכחת למתנדבים.
תפיסת העמותה הינה כי ההתנדבות צריכה להשתלב בסדר היום של המתנדבים, כדי לאפשר להם לתת מכל הלב וליהנות מהדרך. זאת הסיבה שהמפגשים מתקיימים פעם בשבוע, למשך שעתיים. ההשפעה המצטברת שלהם מפתיעה בכל פעם מחדש. לכל אורך תקופת ההתנדבות, המתנדבים זוכים לליווי חברי העמותה הזמינים לכל שאלה ובקשה. הליווי כולל ייעוץ שוטף, סדנאות והדרכות מקצועיות, ערוצי תקשורת עם מתנדבים אחרים, וכל מה שיאפשר למתנדבים להפוך את התהליך למשמעותי עבורם ועבור "אחיהם" הצעירים.

http://www.bigbrothers.org.il/
פייסבוק: https://www.facebook.com/bigbrotheril#
נייד: יעל יעבץ 052-668-2047, נייח: 03-7448744
דוא"ל: info@bigbrothers.org.il

איך מתנדבים?

המעוניינים בהרשמה ופרטים נוספים מוזמנים לפנות לעמותה/לארגון.
עדיין מתלבטים? ניתן ליצור איתנו קשר בכל שאלה נוספת ונשמח לסייע!

דילוג לתוכן