כפר סבא מתנדבת

מבזקים:

טקס הענקת אותות ע"ש גלר ז"ל לשנת 2022

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter

אתמול (21.6) התקיים טקס הענקת אותות הוקרה למתנדבות ולמתנדבים ע"ש זאב גלר ז"ל. הטקס החגיגי התקיים בהיכל התרבות העירוני במעמד: ראש העיר, יו"ר ועדת הפרס- גב' רחלי לוי טליתמן, יו"ר מועצת ארגוני המתנדבים- מאיר אהרוני, משפחת גלר, חברי מועצה, מנהלי מחלקות ואגפים בעירייה ומכובדים נוספים. את הטקס ארגנה המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות שבאגף שירותים חברתיים קהילתיים.  

"פרס גלר להתנדבות" נוסד בעיר לאחר מותו של זאב גלר ז"ל, במטרה להוקיר עשייה התנדבותית למען הקהילה. אלמנתו, טובה גלר, יקירת העיר כפר סבא ביקשה להנציח את מורשתו באמצעות חלוקת פרסי הצטיינות למתנדבים. זאב גלר ז"ל ראש העיר של כפר סבא היה ממנהיגי היסוד לפעילות התנדבותית, והענקת הפרס מידי שנה מהווה כעין נר לעילוי נשמתו.

השנה, בצער רב,  אנו מציינים גם את לכתה של טובה  גלר יקירת העיר, אם מועדוני הגמלאים,  שערך ההתנדבות והעזרה לזולת היה טבוע בעורקיה. במרכז פעילותה ההתנדבותית ליוותה את  מועדוני הגמלאים בעיר, להם העניקה מזמנה וממרצה באופן אישי, במסירות ובהתמדה במשך שנים רבות. טובה ניהלה בית פתוח, בו נמצאה אוזן קשבת ולב חם לכל אדם במצוקה, בית ששקק פעילות ציבורית ושימש בסיס מוצק ותומך .לאור פועלה רבת השנים והמשך מורשתו של בעלה, החל משנה הבאה אות ההוקרה יקרא ע"ש זאב וטובה גלר ז"ל.

14 התושבים והתושבות שקיבלו את הפרס:

בקטגוריית נוער וצעירים: רומי ביטון, הגר ריי, לוריאן עיואן, דורון שחור.

בקטגוריית גיל ביניים: דפנה ברבן, מירב גבאי, דרור שמולביץ, נעמי ויינשטוק יופר ורוני פילבסקי.

בקטגוריית הגמלאים: מיכל טל, לאה אופיר, אליזה רגב, מוטי לייפר

מפעל חיים: מרים ללוש

צילום: אורית גז ברוקנטל

דילוג לתוכן